راز بزرگ زندگی (کاخ فرصتها2)


سلام دوستان

بحث داغ کاخ فرصتها رو ادامه می دیم. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه این مطلب رو بخونید بخش اول رو مطالعه کنید.

یه موضوع رو باید بگم که در پست قبل فراموش شده. عنوان کاخ فرصتها برگرفته از کتاب موفقیت اقای گری کریکه که بنیان گذار تکنیک قدرتمند "ای اف تی "هست و ما در اینده در مورد این تکنیک هم صحبت هایی می کنیم

و اما ادامه: در بحث قبل گفتیم که فرصتها برای همه برابر و یکسانه و فرقی نمی کنه شما در ایران زندگی می کنید یا در یه کشور دیگه و حتی فرقی نمیکنه که شما توی یه روستا هستید یا شهر بزرگ در هر صورت شما یه فرصت برابر دارید برای اینکه بتونید رشد کنید...

 

دوم این که در جمله آخر گفتیم که افراد موفق میدونن چی میخوان. این موضوع مربوط به بحث هدف گذای می شه که در آینده مطلب کامل اون رو در همین وب لاک منتشر می کنیم.

اما واقعا دونستن اینکه ما چی میخوایم چقدر کمک میکنه به اینکه ما بتونیم به موفقیت برسیم؟ اجازه بدید یه مثال بزنم: وقتی وارد یه سوپر مارکت میشید یه موضوع قطعا قبل از ورود مشخص شده. اینکه شما برای خرید به سوپر مارکت میرید و میدونید برای خرید چه چیزی میرید. مثلا شما میخواین یه شوینده یا خوراکی بخرید یا شاید چندتا کالای متفاوت در هر صورت از قبل متوجه این هستید که باید سفارشتون رو اماده کنید. ممکنه وقتی وارد سوپر مارکت میشید توی انتخاب برند کالا مردد باشید و نیاز به تصمیم داشته باشید و یا راهنمایی بگیرید ولی میدونید که مثلا شوینده میخواین. اگر بدون در نظر گرفتن سفارش وارد یه سوپرمارکت بشید هاج و واج و سردر گم هستید و اگه فروشنده بپرسه که چه چیزی می خواین شما با جمله نمیدونم چی میخوام اون بنده خدا رو هم گیج میکنید.

این موضوع در مورد کائنات هم به همین شکل اتفاق می افته یعنی شما از قبل باید سغارشتون رو اماده کنید و بدونید دقیقا چه چیزی میخواین. معمولا وقتی میرید و وارد یه سوچر مارکت میشید کاری که انجام میدین اینه که در مورد کالایی که میخواین سفارش بدین اطلاعات گیر میارید یا اینکه اطلاعات رو از قبل اماده کردید. مثلا میدونید که شامپوی فلان برند رو به علت فلان مزایا رو باید سفارش بدید چون میدونید این دقیقا چیزیه که میخواین. اگر ندونید که کدوم برند این مزایا رو داره توی همون سوپر مارکت از فروشنده اطلاعات می گیرید یا به کاتولوگ برند مراجعه می کنید. این موضوع خیلی ساده نشون میده که شما برای سفارش ساده حتما اطلاعات جمع می کنید که دقیقا به خواسته خودتون برسید. اگه شما به داروخانه برید و یه نسخه همره داشته باشید ممکنه مسئول داروخانه یکی از دارو ها رو نداشته باشه و بگه مشابه این دارو دارم اونوقت ممکنه شما مشابه رو نخرید یا اگر بخرید احتمالا رضایت شما رو جلب نمیکنه . چرا؟ چون دقیقا خواسته شما نیست.

اینهمه توضیح برای این بود که بگیم وقتی خواسته شما مشخص باشه شما 80 درصد مسیر رو رفتین. فقط باید سفارش بدین

تفاوتی وجود داره برای دریافت سفارش از سوپر مارکت و جهان هستی . تفاوت در پداخت هزینه اس. درست متوجه شدید به دست اوردن هر چیزی قطعا هزینه داره چه در سوپر مارکت و چه در کائنات. اما نوع هزینه متفاوته. شاید دلتون بخواد یه کم از من بخندین من این حق رو بهتون میدم چ.ن چیزی که میخوام بگم برای کسانی که با قاون کائنات آشنا نیستن احتمالا خنده داره. پس بخندین ولی لطفا بعد از خنده حتما فکر کنید. هزینه دریافت سفارش ما از کائنات احساس خوبه. جالبه نه؟

خیلی از افراد میگن وقتی به این پول رسیدم خوشحال می شم

وقتی این خونه رو به دست اوردم به اسایش می رسم

وقتی به این رابطه رسیدم حالم خوب میشه

وقتی این بیماری خوب شدمن میتونم بخندم

اما نکته اینجاست که تا زمانی که نتونی حس خود رو خوب کنی احساس خوب سراغ شما نمیاد. داشتن همه این چیزایی که گفتم و همه چیزایی که موجبات خوشحالی شما رو فرهم میگنه برای ایجاد حس بهتره. قانون کائنات قانون یکی بده صدتا بگیره. یه احساس خوب رو به کائنات بفرست و صدتا احساس خوب تحویل بگیر

میدونم و قبول دارم که تو شرایط سخت خیلی سخته که ادم بتونه حس خوب داشته باشه. حالا به من میگید من چک دارم طلبکار پشت در خونه رو ول نمیکنه چطور حس خوب داشته باشم؟

ما در مورد این موضوع بیشتر صحبت میکنیم. حالا شما نظرات خودتون رو ارسال کنید. هر سوالی داشته باشید میتونید بپرسید و یا اگه تجربه ای توی مورد دارید برای ما عنوان کنید.

تا قسمت بعد .....................

 

 

برنامه حضوری کارگاه مقدماتی معماری موفقیت : ثبت نام به شماره های: 09392499078 - 09217164860 - 09164644039

محل برگزاری کارگاه: شهر صدرا - بلوار ایران - خیابان ایران 1 - روبروی پارک سهند - آموزشگاه کودکان خلاق

برنامه حضوری کارگاه کاشت داشت برداشت: ثبت نام به شماره: 09173308781 - 09217164860

محل برگزاری: شیراز - خیابان حسینی جدید - نبش کوچه

  انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 118

دیدگاه های کاربران (0)

شهر صدرا - بلوار فردوسی - مجتمع رضوان 1

به سایت موسسه اسرار معماری کیهان خوش آمدید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما